НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ: ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ВИРІШЕННІ КОЛЕКТИВНИХ ТРУДОВИХ СПОРІВ (КОНФЛІКТІВ)

На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти співпраця зі стейкхолдерами є запорукою успішної підготовки майбутніх фахівців. У рамках роботи з підвищення рівня правових знань серед студентської молоді 23 вересня 2021 року в Хмельницькому національному університеті відбулася зустріч студентів спеціальності «Економіка» за спеціалізацією «Управління персоналом та економіки праці» з головним спеціалістом відділення Національної служби посередництва і примирення у Хмельницькій області Інною Миколаївною Гаварою на тему: «Національна служба посередництва і примирення: основні завдання та її роль у вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів)». Під час першої зустрічі студентів ознайомили із завданнями, функціями та напрямами роботи НСПП, основними положеннями Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» та Закону України «Про соціальний діалог», також узагальнили знання про Стандарти професійної (професійно-технічної) освіти на модульно-компетентнісній основі з конкретних робітничих професій, особливості їх запровадження в закладах професійної (професійно-технічної) освіти незалежно від форм власності та підпорядкування, на підприємствах, в установах, організаціях, що здійснюють або забезпечують підготовку кваліфікованих робітників. Прочитана лекція викликала жвавий інтерес студентів про що свідчила їх активність під час лекції та обговорення висвітленої теми.