Iнтерактивні технології змішаного навчання при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні

Викладачі кафедри HR-інжиніринг у бізнес-економіці пройшли підвищення кваліфікації на тему «Iнтерактивні технології змішаного навчання при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні» у науково-дослідному Інституті Люблінського науково-технологічного парку (м. Люблін, Республіка Польща) та Громадському об’єднанні «Міжнародна фундація науковців та освітян» (м. Київ, Україна) з 24.04.2023 р. по 01.05.2023 р. без відриву від виробництва у дистанційному форматі.

Програма підвищення кваліфікації становила 45 годин (1,5 кредитів ЕКТС).

Усі викладачі за результатами підвищення кваліфікації отримали сертифікати.

За результатами підвищення кваліфікації розширено спектр індивідуальних навчальних офлайн- та онлайн-компонентів, які можна використовувати в освітній діяльності. Освоєно сучасні прийоми реалізації інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій і можливостей застосування хмарних сервісів з метою розвитку креативного, критичного та логічного мислення у здобувачів вищої освіти.

Матеріали вебінарів будуть використані для формування та удосконалення Електронних освітніх ресурсів в Модульному середовищі для навчання MOODLE ХНУ, організації та проведення занять з дисциплін кафедри за використання інтерактивних технологій змішаного навчання.

Забезпечено запровадження до проведення контрольних та самостійних робіт з налаштуваннями антисписування, процедур оцінювання й мотивування здобувачів вищої освіти, створення авторських завдань інформаційних ресурсів та практичного інструментарію платформи Classtime.

Представлено можливі індивідуальні і колективні результати використання інтерактивних технологій змішаного навчання через застосування SMART-технологій як інтерактивного навчального комплексу, що дає змогу створювати, редагувати та поширювати мультимедійні навчальні матеріали, як в аудиторний, так і в позааудиторний час для реалізації завдань сучасної освіти.