Колективом кафедри «HR-інжиніринг у бізнес-економіці» у складі: професора Михайла Ведернікова, доцентів: Лесі Волянської-Савчук, Оксани Чернушкіної, Наталії Базалійської, Марії Зеленої, Олени Кошонько, Євгенії Шелест, старших викладачів: Олени Мантур-Чубатої, Анастасії Данілкової, Олександра Горбатюка і Тетяни Глушко за сприянням ГО «Міжнародної фундації науковців та освітян» (м. Київ, Україна) успішно закінчене підвищення кваліфікації (дистанційно без відриву від виробництва) на базі Європейського університету European-University Viadrina Frankfurt (м. Одер, Німеччина).
Стажування проходило за програмою «Міжнародний науково-педагогічний досвід дотримання академічної доброчесності в закладах освіти». При цьому кожен викладач проходив стажування відповідно до своєї Індивідуальної програми.
Метою підвищення кваліфікації (стажування) було:
- підвищення рівня знань та набуття відповідних навичок у дотриманні принципів академічної доброчесності, що застосовуються для розвитку та вдосконалення системи забезпечення якості освітньої діяльності та сталих навичок дотримання академічної доброчесності студентами та викладачами в освітньому процесі;
- отримання знань щодо сучасних світових стандартів академічного письма: від теорії до практики;
- розвиток культури академічної доброчесності при підготовці здобувачів вищої освіти в Україні;
- вивчення актуальних аспектів Європейського досвіду дотримання академічної доброчесності студентами та викладачами у начальному процесі.
Відповідно до наказу № 155-КП від 29 липня 2022 р., строк підвищення кваліфікації (стажування) був встановлений: з 01серпня 2022 р. до 15 жовтня 2022 р. і становить 180 годин (6 кредитів ЄКТС).
Індивідуальна програма підвищення кваліфікації успішно виконана кожним викладачем у повному обсязі. При цьому кожен викладач за результатами стажування отримав Сертифікат.
Набутий досвід академічної доброчесності був використаний при написанні статей у фахових журналах економічного спрямування та наукометричних базах Scopus та Web of Science (Core Collection):
- Vedernikov M., Zelena M., Volianska-Savchuk L., Boiko J., Koshonko O., Baksalova O. (2022) Recruitment Based on Social and Economic Factors for the Formation of Effective Personnel Management Res Militaris, 12 (2) , pp. 111-124.
- Впровадження корпоративної системи мотивації як напряму формування ефективної моделі організаційної культури / М. Д. Ведерніков, Л. В. Волянська-Савчук, М. І. Зелена, О.О. Чернушкіна, О.В. Горбатюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 3. – Т. 1.
- Удосконалення системи підвищення ефективності управління кадровою політикою підприємства / М. Д. Ведерніков, Л. В. Волянська-Савчук, М. І. Зелена, О.О. Чернушкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 2. – Т. 1.
- Удосконалення політики зайнятості як інструмента соціально-економічного розвитку / М. Д. Ведерніков, О.О. Чернушкіна, Л. В. Волянська-Савчук, М. І. Зелена, // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 2. – Т. 1.
- Ведерніков, М., Волянська-Савчук, Л., Зелена, М., & Чернушкіна, О. (2022). УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ КАДРОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 139–149.
- Ведерніков, М., Базалійська, Н., & Волянська-Савчук, Л. (2022). ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ПЕРЕДАЧІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА НА HR-АУТСОРСИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕРСОНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ. Innovation and Sustainability, (2), 112–122.
- Ведерніков, М. ., Волянська-Савчук, Л. ., & Зелена, М. (2022). МОНІТОРИНГ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 39–48.
Також матеріали стажування використовуються викладачами ПВС кафедри при викладанні дисциплін для студентів спеціальності 051 Економіка ОП «HR-інжиніринг у бізнес-економіці» та ОП «Управління персоналом та економіка праці».
Результати стажування і надалі будуть використані у навчальному процесі, у наукових дослідженнях та при розробці методичних рекомендацій.