Посада: Доцент
Вчене звання: Доцент
Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
Контакти: м.Хмельницький, вул. Інститутська, 11, 4 корпус, аудиторія 509
e-mail: kobetsdm@khmnu.edu.ua
Дисципліни:
Digital-HR
Інформаційні системи у професійній діяльності
Коло наукових інтересів:
Діджиталізація економіки, Стратегії управління персоналом, Стратегізація діяльності підприємств, Діджиталізація процесів управління.
Основні наукові праці:
Web of Science та Scopus
- Kovalchuk, S., Perevozova, I., & Kobets, D. (2023). EFFECTIVENESS OF BRANDING OF INTERCOMPANY COOPERATION IN THE CONTEXT OF ECONOMY DIGITALISATION. Baltic Journal of Economic Studies, 9(3), 116-124. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2023-9-3-116-124
- Dumanska, K., Chaikovska, I., Vahanova, L., & Kobets, D. (2021). Strategize Company’s Sustainable Management of Investment Project Evaluation based on the Information Support. Journal of Information Technology Management. Retrieved from https://doi.org/10.22059/jitm.2021.80743
- Kovalchuk, S., Gritsenko, S., Yaroshenko, I., Semyhulina, I., & Kobets, D. (2021). Structural changes in economy of the regions in the context of digitalization. Laplage em Revista. Retrieved from https://doi.org/10.24115/s2446-6220202173c1676p.669-681
- Orlov, Oliver & Dumanska, Kathrin & Ponomaryova, Nataliya & Kobets, Dmytro. (2020). Company’s strategic success as the basis of its potential sustainability. E3S Web of Conferences. 166. 12002. Retrieved from https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016612002
- Kovalchuk, S. V., Kobets, D. L., & Zaburmekha, Y. M. (2019). Modeling the choice of strategies of Marketing Management of Enterprise Personnel. Науковий вісник НГУ. Retrieved from https://doi.org/10.29202/nvngu/2019-2/17
- Kovalchuk, S., Kobets, D., & Dybchuk, L. (2016). Formation of a system approach to the optimization of Marketing Management at an enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Retrieved from https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540
Статті за кордоном
- Kobets Dmytro. (2024). THE INFLUENCE OF THE MILITARY AGGRESSION OF THE RUSSIA ON THE DIGITALIZATION PROCESSES OF THE ECONOMY OF UKRAINE. Modern Engineering and Innovative Technologies, 5(31), 3–14. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-30-00-083
- Hurzhyi, N., Popliuiko, Y., Vasylyuk-Zaitseva, S., & Kobets, D. (2023). Harnessing Neuromarketing Techniques to Enhance Brand Engagement, Futurity of Social Sciences, 1(4), 4-37. https://doi.org/10.57125/FS.2023.12.20.01
- Kobets, D. (2023). Evolution of marketing activities in the concept of “Marketing 1.0 – 5.0” through the prism of digitalization. International Science Journal of Management, Economics & Finance, 2(2), 63–75. https://doi.org/10.46299/j.isjmef.20230202.08
- Dmytro Kobets. THE FORMATION OF DIGITALIZATION IN MARKETING ACTIVITIES / Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference, Cambridge, May 20, 2022. CambridgeVinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2022. pp. 44-45. https://doi.org/10.36074/logos-20.05.2022.010
- Dmytro Kobets. SOCIAL NETWORKS AS A TOOL OF DIGITAL MARKETING / The ХVIII International Scientific and Practical Conference «Advancing in research, practice and education», May 10 – 13, 2022, Florence, Italy. pp. 278-280. https://doi.org/10.46299/ISG.2022.1.18
- Kobets D.L. ENTERPRISE STRATEGIC MARKETING IN CONDITIONS OF UNSTABLE EXRENAL INFLUENCE / International Scientific Conference Innovative Potential of Socio-Economic Systems: the Challenges of the Global World, Part II, December 22th, 2017. Lisbon, Portugal. Baltija Publishing. pp. 38-40.
Статті у наукових фахових виданнях України категорії Б
- Кобець Д.Л., Рунов О.О. Інтеграція блокчейн-технологій у систему управління кадровим потенціалом медичних закладів. Innovation and Sustainability. 2024. No1. С. 112-119. https://doi.org/10.31649/ins.2024.1.112.119
- Ковальчук С.В., Кобець Д.Л. Застосування алгоритмів машинного навчання у маркетинговій стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2024. No 75, 74-80. https://doi.org/10.32782/2522-1205-2024-75-10
- Кобець Д.Л., Ковальчук С.В. CHATGPT як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. Трансформаційна економіка. 2023. №5 (05), 58-62. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-5-10
- Кобець Д.Л. Виклики й перспективи розвитку бухгалтерського обліку у контексті євроінтеграції. Облік і фінанси. 2023. No 1(99), 31-37. https://doi.org/10.33146/2307-9878-2023-1(99)-31-37
- Кобець Д.Л., Нездоровін О.В. Вплив діджиталізації на побудову маркетингових стратегій на ринку B2В. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2023. No 1 (38), с. 38-43. https://doi.org/10.32782/easterneurope.38-6
- Кобець Д.Л. Вплив діджиталізації на маркетингові стратегії на ринку B2С. Економіка та суспільство. 2023. No 47. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-46
- Кобець, Д. Л., Слободян, Н. Я., Дербеньова, Я. В., & Зеліч, В. В. (2023). Теоретико-методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід). Академічні візії, (15). http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7542410
- Онешко Світлана, Хомяк Наталія, Томілова‐Яремчук Надія, Кобець Дмитро Розвиток цифрових інструментів бухгалтерської (фінансової) звітності та її роль у забезпеченні фінансової безпеки економічного суб’єкта / АКАДЕМІЧНІ ВІЗІЇ. Випуск 10‐11/2022. С. 29-37 http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7147303
- Корольчук І.І., Кобець Д.Л. Оптимізація аудиторських механізмів у тваринницькій галузі / Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2022. No 3 (36), с. 137-142. https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-21
- Кобець Д.Л. Тренди діджиталізації при побудові маркетингових стратегій / Наукові перспективи № 3(21) 2022. С. 60-71. https://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-3(21)-60-71
- Кобець Д.Л. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ – ДИНАМІКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ / «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 70-77. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-70-77
- Кобець Д.Л. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У ЮВЕЛІРНІЙ ГАЛУЗІ / Вісник Хмельницького національного університету. – №6 Том 2, 2021. – с. 118-123 https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-19
- Томчук-Пономаренко, Н., Кобець, Д., Литовченко, В. (2021). МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Університету Банківської Справи, (3(42), 62–66. https://doi.org/10.18371/2221-755×3(42)2021253525
- Д.Л. Кобець. Інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах промислової революції 4.0 // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова № 1 (474) /2019
- Д.Л. Кобець Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. №4, 2018. С. 227-231
- Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах [Електронний ресурс] / Д.Л. Кобець // Економіка та суспільство. – 2017. – №13. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua
- Кобець Д.Л. МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. – «Інтелект ХХІ». Випуск 6/2017, – С. 55-58. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5867
- Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до виявлення та вибору стратегічних альтернатив розвитку підприємства. – «БІЗНЕС-НАВІГАТОР», Випуск 4 (43), 2017 р – С. 146-150. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5866
Монографії та розділи монографій за кордоном
- S. Kovalchuk, D. Kobets. MODERNIZATION OF THEORETICAL AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO MARKETING STRATEGIC ACTIVITY. Scientific explorations and practical achievements of the period of global challenges : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California : GS Publishing Services, 2024. Р. 13-76. https://doi.org/10.51587/9798-9895-14625-2024-117-13-76
- Dmytro Kobets. EVOLUTION OF SCIENTIFIC INTEREST TO THE STRIGISASIATION OF MARKETING AND MANAGEMENT ACTIVITY / Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. pp. 482-497. https://doi.org/10.30525/978-9934-26-220-3-29
Монографії та розділи монографій в Україні
- Кобець Д.Л. Діджиталізація як нова реальність світової економіки / Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації : монографія / за заг. ред. Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигиди. Суми : Сумський державний університет, 2022. – С. 329-335. Рекомендовано вченою радою Сумського державного університету https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/88684/3/Saher_komertsializatsiia_innovatsii.pdf
Підвищення кваліфікації:
- Підвищення кваліфікації (стажування) на ТОВ «Карат» (м. Хмельницький) з 29.09.2023 р. до 29.12.2023 р. – 6 кредитів (180 год)
- Міжнародне стажування 13.02.2023 – 26.03.2023 за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» на тему «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління»; сертифікат Serija C 20230358 – 6 кредитів (180 год)
- «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти» Курс організований МОН України. 04-18 жовтня 2021 року. Сертифікат 15GW-051 від 19.10.2021
Інформальна освіта:
- Весняна школа «European technology transfer». Сертифікат від 25.04.2024
- Серія з 7 курсів Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google. Сертифікат від 15.03.2024:
- Основи цифрового маркетингу та електронної комерції. Сертифікат від 25.12.2023
- Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу. Сертифікат від 28.12.2023
- Від уподобань до потенційних клієнтів: взаємодія з клієнтами онлайн. Сертифікат від 14.01.2024
- Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою. Сертифікат від 26.01.2024
- Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання. Сертифікат від 15.02.2024
- Здійснення продажів: створення й запуск магазинів електронної комерції, а також керування ними. Сертифікат від 27.02.2024
- Задоволення гарантовано: розвиток лояльності клієнтів онлайн. Сертифікат від 15.03.2024
- Курс Power BI від Міжнародної он-лайн школи Laba. Диплом від 19.08.2021 р.
- Курс “Принципи управління людьми і проектами” на освітній платформі Coursera. Сертифікат від 23.01.2021 р.
Участь у професійних та громадських об’єднаннях:
- Член Спілки економістів України
- Член Української асоціації маркетингу