Кобець Дмитро Леонтійович

Посада: Доцент

Вчене звання: Доцент

Науковий ступінь: Кандидат економічних наук

Контакти: м.Хмельницький, вул. Інститутська, 11, 4 корпус, аудиторія 509

e-mail: kobetsdm@khmnu.edu.ua

Дисципліни: 

Digital-HR
Інформаційні системи у професійній діяльності

Коло наукових інтересів: 

Діджиталізація економіки, Стратегії управління персоналом, Стратегізація діяльності підприємств, Діджиталізація процесів управління.

Основні наукові праці:

Web of Science та Scopus

  1. Kovalchuk, S., Perevozova, I., & Kobets, D. (2023). EFFECTIVENESS OF BRANDING OF INTERCOMPANY COOPERATION IN THE CONTEXT OF ECONOMY DIGITALISATION. Baltic Journal of Economic Studies, 9(3), 116-124. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2023-9-3-116-124
  2. Dumanska, K., Chaikovska, I., Vahanova, L., & Kobets, D. (2021). Strategize Company’s Sustainable Management of Investment Project Evaluation based on the Information Support. Journal of Information Technology Management. Retrieved from https://doi.org/10.22059/jitm.2021.80743
  3. Kovalchuk, S., Gritsenko, S., Yaroshenko, I., Semyhulina, I., & Kobets, D. (2021). Structural changes in economy of the regions in the context of digitalization. Laplage em Revista. Retrieved from https://doi.org/10.24115/s2446-6220202173c1676p.669-681
  4. Orlov, Oliver & Dumanska, Kathrin & Ponomaryova, Nataliya & Kobets, Dmytro. (2020). Company’s strategic success as the basis of its potential sustainability. E3S Web of Conferences. 166. 12002. Retrieved from https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016612002
  5. Kovalchuk, S. V., Kobets, D. L., & Zaburmekha, Y. M. (2019). Modeling the choice of strategies of Marketing Management of Enterprise Personnel. Науковий вісник НГУ. Retrieved from https://doi.org/10.29202/nvngu/2019-2/17
  6. Kovalchuk, S., Kobets, D., & Dybchuk, L. (2016). Formation of a system approach to the optimization of Marketing Management at an enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Retrieved from https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540

Статті за кордоном

  1. Kobets Dmytro. (2024). THE INFLUENCE OF THE MILITARY AGGRESSION OF THE RUSSIA ON THE DIGITALIZATION PROCESSES OF THE ECONOMY OF UKRAINE. Modern  Engineering  and  Innovative  Technologies, 5(31), 3–14. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-30-00-083
  2. Hurzhyi, N., Popliuiko, Y., Vasylyuk-Zaitseva, S., & Kobets, D. (2023). Harnessing Neuromarketing Techniques to Enhance Brand Engagement, Futurity of Social Sciences, 1(4), 4-37. https://doi.org/10.57125/FS.2023.12.20.01
  3. Kobets, D. (2023). Evolution of marketing activities in the concept of “Marketing 1.0 – 5.0” through the prism of digitalization. International Science Journal of Management, Economics & Finance2(2), 63–75. https://doi.org/10.46299/j.isjmef.20230202.08
  4. Dmytro Kobets. THE FORMATION OF DIGITALIZATION IN MARKETING ACTIVITIES / Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference, Cambridge, May 20, 2022. CambridgeVinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2022. pp. 44-45. https://doi.org/10.36074/logos-20.05.2022.010
  5. Dmytro Kobets. SOCIAL NETWORKS AS A TOOL OF DIGITAL MARKETING / The ХVIII International Scientific and Practical Conference «Advancing in research, practice and education», May 10 – 13, 2022, Florence, Italy. pp. 278-280. https://doi.org/10.46299/ISG.2022.1.18 
  6. Kobets D.L. ENTERPRISE STRATEGIC MARKETING IN CONDITIONS OF UNSTABLE EXRENAL INFLUENCE / International Scientific Conference Innovative Potential of Socio-Economic Systems: the Challenges of the Global World, Part II, December 22th, 2017. Lisbon, Portugal. Baltija Publishing. pp. 38-40.

Статті у наукових фахових виданнях України категорії Б

  1. Кобець Д.Л., Рунов О.О. Інтеграція блокчейн-технологій у систему управління кадровим потенціалом медичних закладів. Innovation and Sustainability. 2024. No1. С. 112-119. https://doi.org/10.31649/ins.2024.1.112.119
  2. Ковальчук С.В., Кобець Д.Л. Застосування алгоритмів машинного навчання у маркетинговій стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2024. No 75, 74-80. https://doi.org/10.32782/2522-1205-2024-75-10
  3. Кобець Д.Л., Ковальчук С.В. CHATGPT як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. Трансформаційна економіка. 2023. №5 (05), 58-62. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-5-10
  4. Кобець Д.Л. Виклики й перспективи розвитку бухгалтерського обліку у контексті євроінтеграції. Облік і фінанси. 2023. No 1(99), 31-37. https://doi.org/10.33146/2307-9878-2023-1(99)-31-37
  5. Кобець Д.Л., Нездоровін О.В. Вплив діджиталізації на побудову маркетингових стратегій на ринку B2В. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2023. No 1 (38), с. 38-43. https://doi.org/10.32782/easterneurope.38-6
  6. Кобець Д.Л. Вплив діджиталізації на маркетингові стратегії на ринку B2С. Економіка та суспільство. 2023. No 47. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-46
  7. Кобець, Д. Л., Слободян, Н. Я., Дербеньова, Я. В., & Зеліч, В. В. (2023). Теоретико-методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід). Академічні візії, (15). http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7542410
  8. Онешко Світлана, Хомяк Наталія, Томілова‐Яремчук Надія, Кобець Дмитро Розвиток цифрових інструментів бухгалтерської (фінансової) звітності та її роль у забезпеченні фінансової безпеки економічного суб’єкта / АКАДЕМІЧНІ ВІЗІЇ. Випуск 10‐11/2022. С. 29-37 http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7147303
  9. Корольчук І.І., Кобець Д.Л. Оптимізація аудиторських механізмів у тваринницькій галузі / Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2022. No 3 (36), с. 137-142. https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-21
  10. Кобець Д.Л. Тренди діджиталізації при побудові маркетингових стратегій / Наукові перспективи № 3(21) 2022. С. 60-71. https://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-3(21)-60-71
  11. Кобець Д.Л. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ – ДИНАМІКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  / «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 70-77. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-70-77
  12. Кобець Д.Л. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У ЮВЕЛІРНІЙ ГАЛУЗІ / Вісник Хмельницького національного університету. – №6 Том 2, 2021. – с. 118-123 https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-19
  13. Томчук-Пономаренко, Н., Кобець, Д.,  Литовченко, В. (2021). МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Університету Банківської Справи, (3(42), 62–66. https://doi.org/10.18371/2221-755×3(42)2021253525
  14. Д.Л. Кобець. Інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах промислової революції 4.0 // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова № 1 (474) /2019
  15. Д.Л. Кобець Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. №4, 2018. С. 227-231
  16. Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах [Електронний ресурс] / Д.Л. Кобець // Економіка та суспільство. – 2017. – №13. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua
  17. Кобець Д.Л. МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. – «Інтелект ХХІ». Випуск 6/2017, – С. 55-58. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5867
  18. Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до виявлення та вибору стратегічних альтернатив розвитку підприємства. – «БІЗНЕС-НАВІГАТОР», Випуск 4 (43), 2017 р – С. 146-150.  http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5866

Монографії та розділи монографій за кордоном

  1. S. Kovalchuk, D. Kobets. MODERNIZATION OF THEORETICAL AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO MARKETING STRATEGIC ACTIVITY. Scientific explorations and practical achievements of the period of global challenges : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California : GS Publishing Services, 2024. Р. 13-76. https://doi.org/10.51587/9798-9895-14625-2024-117-13-76
  2. Dmytro Kobets. EVOLUTION OF SCIENTIFIC INTEREST TO THE STRIGISASIATION OF MARKETING AND MANAGEMENT ACTIVITY / Transformation of economy, finance and management in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. pp. 482-497.  https://doi.org/10.30525/978-9934-26-220-3-29

Монографії та розділи монографій в Україні

  1. Кобець Д.Л. Діджиталізація як нова реальність світової економіки / Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації : монографія / за заг. ред. Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигиди. Суми : Сумський державний університет, 2022. – С. 329-335. Рекомендовано вченою радою Сумського державного університету https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/88684/3/Saher_komertsializatsiia_innovatsii.pdf

Підвищення кваліфікації:

  1. Підвищення кваліфікації (стажування) на ТОВ «Карат» (м. Хмельницький) з 29.09.2023 р. до 29.12.2023 р. – 6 кредитів (180 год)
  2. Міжнародне стажування 13.02.2023 – 26.03.2023 за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» на тему «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління»; сертифікат Serija C 20230358 – 6 кредитів (180 год)
  3. «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти» Курс організований МОН України. 04-18 жовтня 2021 року. Сертифікат 15GW-051 від 19.10.2021

Інформальна освіта:

  1. Весняна школа «European technology transfer». Сертифікат від 25.04.2024
  2. Серія з 7 курсів Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google. Сертифікат від 15.03.2024:
  3. Курс Power BI від Міжнародної он-лайн школи Laba. Диплом від 19.08.2021 р.
  4. Курс “Принципи управління людьми і проектами” на освітній платформі Coursera. Сертифікат від 23.01.2021 р.

Участь у професійних та громадських об’єднаннях:

  • Член Спілки економістів України
  • Член Української асоціації маркетингу

СЕРТИФІКАТИ